Doprava zadarmo
Predaj na splátky
Kamenná predajňa

On-site záruka ACER

 

 


Spoločnosť Acer poskytuje svojím zákazníkom vysoko profesionálnu servisnú podporu vo svojom internom servisnom centre. Aby zákazník, ktorý si produkt Acer zakúpi, dostal ešte lepšie servisné služby, zavádza firma Acer k profesionálnym radám produktov zakúpeným po 1. 1. 2019 službu „On-site servis“. To znamená, že ak bude zákazník počas záručnej doby potrebovať servisný zásah, príjde na im určené miesto autorizovaný technik Acer a urobí v rámci záruky opravu priamo u zákazníka.

 

ZOBRAZIŤ PRODUKTY

 


Postup nahlásenia opravy 

Zákazník zavolá na linku servisnej podpory Acer, ktorá je k dispozici na telefónnom čísle +421 2 3333 1027. Linka je otvorená v pracovných dňoch od 8:00 – 17:00 hod. Zákazník nahlásí sériové číslo výrobku, u ktorého je už systémovo on-site záruka nastavená. Nemusí tak záruku sám nikde registrovať. Potom, čo zákazník uvedie svoju adresu, kontaktné centrum otvorí jeho servisný prípad. 

Priebeh opravy u zákazníka 

Na základe nahlásených údajov certifikovaný technik kontaktuje zákazníka a to najneskôr druhý deň po nahlásení problému a následne s ním dohodne termín a miesto opravy. 

Profesionálna technická podpora 

Servisné centrum taktiež ponúka oceňované služby technickej podpory, ktorá je k dispozícii na rovnakom telefónnom čísle +421 2 3333 1027 alebo zákazník môže využiť e-mail, prípadne chat. Pokial teda zákazník potrebuje odpoveď na technickú otázku alebo vyriešiť problém, môže si vybrať formu komunikácie, ktorá mu vyhovuje najviac. 

Dostupná on-line podpora na webe 

Na webových stránkach 
www.acer.sk má zákazník k dispozícii ovládače, lokalizované manuály a príručky a informácie k aktualizáciam Windows 10 pre svoje zariadenia a to non-stop.

 

 

 

 


Zakúpenie profesionálneho produktu Acer do 31. Decembra 2019 a jeho registrácie do 30 dní vám umožní požadovať vrátenie 100 % čiastky bez DPH, ktorú ste za neho zaplatili, pokial sa produkt počas prvého roku pokazí a je v rámci záruky opravený či vymenený. Profesionálne produkty spoločnosti Acer sú vybavené systémom Windows 10 Pro, aby poskytli firemným uživatelom všetko, čo potrebujú ku zvýšeniu svojej produktivity. Program je platný len pre subjekty s IČO (právnické alebo fyzické osoby), ktoré si zakoúpia produkt Acer pre účely obchodu, podnikania alebo pre vykonávanie povolania.

 

 

 

 

 


Nakúpte Acer produkt

Zakúpte
produkt spoločnosti Acer, ktorý spĺňa podmienky tejto ponuky. Pre zobrazenie zoznamu kvalifikovaných produktov, kliknite tu.


Zaregistrujte svoj nákup

Pre registráciu zakúpeného produktu navštívte webové stránky, kliknite na „
Registrace“ a do 30 dní od zakúpenia zadajte požadované informácie. Deň nákupu uvedený na vašej faktúre alebo účte sa počítá ako prvý deň zakúpenia.


Zadajte svoju žiadosť

Pokial by sa v období do 1 roku od zakúpenia u vášho zariadenia prejavila technická závada, stačí zavolať na naše špeciální číslo +421 2 3333 1027 pre jej nahlásenie a následne postupovať podla
online pokynov, ktoré vás procesom reklamácie prevedú.

 

 

Viac informácií o akcii nájdete TU.
Obchodné podmienky ACER nájdete 
TU.