Doprava zadarmo
Poradíme online
Kamenná predajňa

ACER záruka

ACER poskytuje na svoje výrobky rôzne typy záruk v závislosti od toho o aký tovar sa jedná a aj či ste ho zakúpili ako fyzická osoba, kde platia ustanovenia občianskeho zákonníka alebo firma s IČO , kde platia ustanovenia obchodného zákonníka. Podrobnejšie informácie o zárukách, ako aj celkovú online zákaznícku podporu priamo od výrobcu môžete využiť na stránkach ACERu tu!

Pre všetky výrobky ACER platí prvý rok od kúpy „celosvetová“  medzinárodná záruka. Podrobnosti o jej uplatnení vrátane zoznamu krajín a ich servisných stredísk nájdete na tomto odkaze.

Štandardný postup na uplatnenie záruky v prípade tzv. Pick Up servisu, ktorý je odporúčaný výrobcom je nasledovný:

Počas záručnej doby máte nárok na bezplatný odvoz do servisu a bezplatné spätné doručenie. Na zadanie reklamácie cez internet použijete túto stránku.
Po zadaní reklamácie Vás bude kontaktovať ACER servis a bude Vám mailom pridelené číslo reklamácie (RMA) a takisto dostanete informácie potrebné na objednanie bezplatnej prepravy Vášho tovaru kuriérom. Vy zadáte adresu odvozu a deň, kedy chcete zariadenie odovzdať. Na rovnakú adresu Vám bude tovar po jeho oprave doručený. O celom procese budete informovaní mailom pracovníkmi ACER servisu. Reklamovaný výrobok je ideálne zabaliť do pôvodného obalu, aby bol dokonale chránený pri preprave, preto Vám ho odporúčame si uschovať a nevyhadzovať krabice hneď na druhý deň po kúpe :-)…..Naše skúsenosti sú také, že budete vybavení rýchlejšie.

Samozrejme stále platí, že môžete kedykoľvek  prípadnú reklamáciu (záručnú aj pozáručnú) realizovať cez našu firmu. Neváhajte nás kontaktovať s akýmkoľvek problémom!  Veríme, že spoločne ho vyriešime k Vašej spokojnosti.

ISSO.sk poskytuje na všetky notebooky ACER možnosť predĺžiť záruku na tri roky. Vnímame to ako pridanú hodnotu a službu pre vás, najmä ako ochranu Vašej investície, pokiaľ sa jedná o drahší výrobok!  V prípade otázok nás prosím neváhajte kontaktovať na isso@isso.sk.

Pri telefonickom nahlásení opravy si prosím pripravte nákupný doklad a sériové číslo zariadenia – budete spojený s operátorom (CZ/SK) a ten Vás bude informovať o ďalšom postupe. Ak máte zakúpenú záruku OnSite (servis v mieste inštalácie) dohodnete si, kedy k Vám dorazí servisný technik. V prípade zasielania do servisu na opravu Vám servisné stredisko ACER objedná bezplatný zvoz tovaru – spravidla na druhý deň k Vám dorazí kuriérska služba, ktorej odovzdáte zabalené zariadenie. Na rovnakú adresu Vám bude opravené zariadenie doručené späť ( opäť kuriérskou službou a bezplatne). Reklamovaný výrobok je najlepšie zabaliť do pôvodného obalu, aby bol chránený pri preprave, preto si ho prosím uschovajte a nevyhadzujte.

ACER technická podpora

(Česká republika)
+420 531 027 777
(Slovensko)
+421 2 3333 1027

Adresa: Acer Czech Republic s.r.o.
Servisní centrum
CTPark Brno
Tuřanka 110
627 00 Brno-Slatina
service_brno@acer-euro.com
Otevírací doba pro osobní vyzvednutí nebo doručení:
Pondělí – Pátek 8:00 – 16:30 (mimo státní svátky).